TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ EN İYİ SOSYAL DENEYLER 2019 – The Post


100 thoughts on “TÜRKİYE’DE YAPILMIŞ EN İYİ SOSYAL DENEYLER 2019 – The Post

  1. Haber kanallarında, sosyal medyada ve Youtube platformunda toplam 50 Milyon izlenmeyi aşmış 2019'da yaptığımız sosyal deneyleri sizler için derledik. Bütün destekleriniz ve ilginiz için çok teşekkür ederiz. İleriye dönük bir çok projemizin yapım aşamasındayız. Bomba deneyler ve şakalar ile yoldayız. Hepinizi çok seviyoruz ve sizlere layık olmaya çalışıyoruz. Sizde isteklerinizi bu postun altına yazarak bize iletebilirsiniz. İyi seyirler 🙂

  2. Ulan güzel kızi görünce hemen veriyonuz bide sokakta adam dii ye geziyorlar kız gezmek için diyor hala veriyorlar 🙂

  3. Ulan 2 liralik birsey icin adam geri cevirilmi ben markette kasada sıra beklerken parasi yetmeyip urun iptal etmeye calisanlara bile o esyayi almaya calisiyorum butceme gore ha bunu anlatmamin sebebi Allah katinda sevap olarak islenmemesi icin anlatiyorum ben onu Allah icin yada kendim icin deil gerekni yapiyorum.

  4. 14 yaşındayım benim yaşımda olupta sigara içen çocuklar gördüm sigaraya başlıyorlar çok güçsüz kalıyorlar gerçekten

  5. İşte bizim her ülkeden farkımız bu.Bazıları Türk insanı olsa vermezdi diyorlar ama biz asla başka ülkelere benzemeyiz.Biz birbirimize yardım eden,düşeni kaldıran,evsizleri evine davet eden hatta aç olanları doyurmaya çalışan millet merhametli ve yufka yürekli olan aslında başka milletler değil TÜRK milletidir.
    Ama yardıma ihtiyacı olan insanların yanında "hain dilenciler"de vardır.Mesela dün yakalanan Antalya'daki üzerinde yüklü para çıkan ****** bir adam vardı.Allah öyleleri ıslah etsin.

  6. İzledikçe yorum atıyorum.Oradaki ablaya helal olsun.Tanımadığı bir insana parayı verdi.Allah o ablaya çok paralar kazandırsın.AMİN.

  7. Abi ama dış görünüşün etkisi biraz yanlış olmuş.Çünkü gerçekten rahatsız olanlar da vardır.Mesela senin dış görünüşüne baktıktan sonra da (yani varlıklı gibi görününce de rahatsız olan olabilir) rahatsız olan olabilir.

  8. 12:34 deki abiye helal olsun Allah razı olsun bedava psikolojik tedavi etti helal olsun CİPS ye mutlu ol……………..

  9. Bu 2. paylaşım şu an izlediğim yarıda kestim yorum yapıyorum çok duygulandım. gözyaşlarımı siliyorum. Çok duygusalım ..

  10. abi Atatürk'ün içinde kahramanlık senden başka ifade edilen var mı ya senden daha iyi bu iş yapabilen var mı ya Türk'ün gücü habibu ve Atatürk'ün gücü abi 2019 yılında Türkiye'den ayaklanacak teşekkürler

  11. Allah'ım iyi ki güzel insanlar var, iyi ki insanlık bitmemiş , iyi ki Türküm,iyi ki Türkiye vatandaşıyım♥️💙

  12. Bazilarinin giyimine, elindeki telefona bakiyorsun sonra avm de gezip iki TL lerinin olmadiklarini söylüyorlar kendilerinin zekimi olduklarini yoksa başkalarini aptalmi saniyorlar demeki elbisesi güzel surati güzel konuşmasi güzel olan her insan aslinda insanlikdan haberi olmayan biri olabilir bi insanin başini omzuna koymasi nasil bi rahatsizlik vere bilirki benim kafam almiyor çiçek satan teyze belkide akşama kadar aç kalicak ama 2 tl sini verdi mesela bu görüntü herşeyin özeti :((

  13. Adamlara bak be dis gornuse gore adamlik yapiolar adamin uykusu var ustu yani bir iş adami gibi degil diye adam koluyla itiriyor yaw bu insanlar ne ara bu kadar gattar oldu be turklerden boyle bir şey beklemezdim ancak turkiyeyi iyiler gozukuyor arka tarafta kotuler yani en one en iyi dometsler var orayi cok guzel gosteriyor arka tarafta ise curumus domaetsler neyse cok boş yaptim

  14. adam makarna alcak
    cüzdanımı evde unuttum diyo
    2 tl 2 tl 15-20 kişi veriyor
    adam kendine 2 haftalık yemek çıkardı
    asgari ücret daha az la bendemi başlasam acaba…

  15. O çakmagi verenler varya hiç terbiye almamış okula gitmemiş bir de 9 yaşında başlaması gerekiyor diye veriyor😠😬😠😡

  16. Bir kac yil önce ek is yapiyorum. Almanyaya 1.11. tarihi herzaman bayramdir. Bende sabahciyim evlere hasta bakmaya gidiyorum. Gerizekali patronum benzin parasi birakmamis. Bende aksilik ya cuzdanimi sahsi arbamda unuttum. Benzinliklerde kapali sadece self service benzinlikler acik. Bir benzinlige girdim, 3 insan vardi, ücüde 10€ veremedi. Halbuki sirket arbasinda isim falan yazili. Önce sinirden agladim, sonrada Söve söve sirkete döndüm ve o günü istifa ettim. Memleketimle gurur duyuyorum, iyiki varsiniz gönlü güzel insanlar.

  17. Ciddi anlamda insanlığa en iyi örnek olabilecek güzel yürekli insanlar var .. Bu deneyleri hazırlayıp bize sunan kardeşlerim emeğinize sağlık

  18. Kimaede para yok avm de alışveriş yapıyor bakkala gider insan parası ypksa dilenciler bile daha verimli mk

  19. 8:38 deki kadın sanki hırsızlık yaparken yakalanmış gibi dönüp ay çok korktum bi an diyor sizede öyle gelmedimi ya

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *